Bundkort til Quad Q9450 12 MB
Fra : Plys

Dato : 10-07-08 04:09

Hejsa

Jeg skal lige høre, hvilke kort i vil anbefale til denne CPU "Quad Q9450 12
MB"
Jeg var egenlig stemt på denne: ASUS P5N-E SLI, men læste så er sted at den
ikke understøttede 45nm selvom det stod på asus website.

Så hvilket skal jeg så vælge??

Fra : Kenneth

Dato : 14-07-08 11:33

Plys wrote:
> [...]
> Jeg var egenlig stemt på denne: ASUS P5N-E SLI, men læste så
> er sted at den ikke understøttede 45nm selvom det stod på asus

Du kunne tage et kig på Abit IP35 Pro.

Der er dansk review af IP35 Pro her:
http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=9005
Ydelsesmæssigt får det top karakter.

Det koster godt nok lidt mere end det Asus..

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-08 15:02

Kenneth skrev:

> [...]
> http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?TeaserID=9005
> Ydelsesmæssigt får det top karakter.
>
> Det koster godt nok lidt mere end det Asus..

Jeg har lige bygget 7 PC'ere til arbejdet med det bundkort og det kan
varmt anbefales.

/Steinbjørn

Fra : Lars

Dato : 16-07-08 09:00

On Thu, 10 Jul 2008 05:08:54 +0200, "Plys" <ingen@newmail.her>
wrote:

> [...]
>Jeg var egenlig stemt på denne: ASUS P5N-E SLI, men læste så er sted at den
>ikke understøttede 45nm selvom det stod på asus website.

Det understøtter nogle 45nm cpu'er, men ikke Q9450:

<http://support.asus.com/cpusupport/cpusupport.aspx?SLanguage=en-us&model=P5N-E%20SLI>

men det er jo også et gammelt board... Hvis du absolut vil have
SLI, så kig på fx:

<http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=610&l4=0&model=2016&modelmenu=1>

og hvis du kan klare dig uden så vil jeg anbefale:

<http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Spec.aspx?ProductID=2740>

eller det nyere:

<http://www.gigabyte.com.tw/Products/Motherboard/Products_Overview.aspx?ProductID=2871>

--