Andet multimedie
udskrive alle fonte?
Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-07-08 15:48

Hej wizards!

For mange år siden havde jeg et program eller en funktion, hvor man
automatisk kunne udskrive eksempler på alle systemets fonte. Først kom
navnet på fonten og så fulgte linjer med eksempler i normal, fed og kursiv.
På den måde kunne man lave en mappe med alle sine skrifttyper. Jeg mener at
kunne huske, at det var en funktion eller en macro, der var indbygget i
enten Micrografx Designer eller måske Word - eller noget helt tredie

Hvordan kan man nemt gøre det i windows XP. Det skal naurligvis være helt
automatisk, ellers tager det for lang tid.

Claus

Fra : Max

Dato : 07-07-08 16:28

Hej Claus

> Hvordan kan man nemt gøre det i windows XP. Det skal naurligvis være
> helt automatisk, ellers tager det for lang tid.

På dine Clipart CD'er fra Corel ligger der et program der hedder
Font Navigator, det er lavet til opgaven.

--
Mvh Max

Fra : Claus Tersgov

Dato : 07-07-08 16:32

Max skrev bl.a.:

> På dine Clipart CD'er fra Corel ligger der et program der hedder
> Font Navigator, det er lavet til opgaven.

Ok, var det dig?

Windows egen funktion kunne i hvert fald ikke klare opgaven, win gik ned med
et ordentlig brag

Claus