Dele siden lodret
Fra : Tommy Hansen

Dato : 05-07-08 22:06

Hej
Hvordan holder jeg min hjemmeside centreret på miden
af siden, som feks. www.tv2.dk ?

Vh
Tommy
Salg af US mærker
www.tommyhh.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 07-07-08 12:24

Tommy Hansen skrev:
> Hej
> Hvordan holder jeg min hjemmeside centreret på miden
> af siden, som feks. www.tv2.dk ?

Du kan læse om centrering her:
http://webdesign101.dk/csslayout/autocentrering.php

Jørgen Farum Jensen
http://webdesign101.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 08-07-08 02:00

"Jørgen Farum Jensen" <jfjenzen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan læse om centrering her:
> http://webdesign101.dk/csslayout/autocentrering.php

Tak for linket. Desværre rækker mine evner ikke ret meget længere
end basis Fromt Page. Jeg kan i hvert fald ikke få den øverste med
lige brede marginer til at virke.
På min testside har jeg lånt layoutet. Dette indeholder en centreret
kasse. Der har jeg lagt tekst og billede ind i, og det ser fint ud under
"emblemer" men væger man så "hæren" så står det ikke rigtigt længere.
Er det til at rette ? Hvis det er nemmere at jeg starter med en tom side,
vil jeg meget gerne have den præcise kode jeg skal sætte ind, og vide
hvor den skal sættes ind. Tak fordi du læste med så langt
Håber der er en der kan hjælpe mig videre.

Vh
Tommy
Salg af US mærker
www.tommyhh.dk

Fra : Peter P

Dato : 08-07-08 13:29

Hej Tommy
Jeg bruger den simple metode der hedder marker tekst eller rammer og trykker
på knappen " centreret" lige som i programmet Word og det placere sig i
midten.
Du kan se et par eksempler på sider jeg har lavet i frontpage her :
www.farsoemc.dk og www.bislev-mcservice.dk
Jeg kan forstå at det måske er noget i denne stil du er ude efter.

--
Mvh.
Peter P

Fra : Tommy Hansen

Dato : 08-07-08 22:07

"Peter P" <peter.pede@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> www.farsoemc.dk og www.bislev-mcservice.dk
> Jeg kan forstå at det måske er noget i denne stil du er ude efter.

Hej Peter
Tak for hjælpen Jeg har kopieret en af dine sider og kun beholdt rammen,
det
ser ud til at virke.

Vh
Tommy
Salg af US mærker
www.tommyhh.dk

Fra : Tommy Hansen

Dato : 08-07-08 18:49

> [...]
> hvor den skal sættes ind. Tak fordi du læste med så langt
> Håber der er en der kan hjælpe mig videre.

Måske det hjalp med et link
http://www.max.frac.dk/index.html

Vh
Tommy