Simpel alert boks
Fra : Paw Jeppesen

Dato : 06-07-08 08:45

Hej Gruppe

Er der en der kan hjælp mig med en simpel alert boks?

Jeg skal have en alertboks på min hjemmeside. Når man trykker på en knap,
får man en alert boks med en kort tekst; intet andet..
Jeg ved det er en simpel form, men jer meget novice med js...

På forhånd tak

Paw J

Fra : Jørgen Sørensen

Dato : 06-07-08 09:09

"Paw Jeppesen" <paw_jeppesen@varmpost.com> skrev i en meddelelse
> Jeg skal have en alertboks på min hjemmeside. Når man trykker på en knap,
> får man en alert boks med en kort tekst; intet andet..

<script type="text/javascript">
alert("Klik OK for at fortsætte");

document.write("Hello World");

</script>

/Jørgen

Fra : Paw Jeppesen

Dato : 06-07-08 09:30

tHar fundet ud af det med google og "try and error", men takker alligevel
for hjælpen