Kaproning på Brabrand Sø
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-07-08 11:15

Er der en af jer som uden for stort besvær kan fremtrylle et link til et
sted, hvor man kan se hvornår der holdes rostævner og lign. på
Brabrandsøen?

Jeg har googlet som en gal (måske ikke galt nok), men ingen af de
websteder jeg har mødt fortæller noget konkret om aktiviteter på søen i
indeværende sommer.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-07-08 11:36

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en af jer som uden for stort besvær kan fremtrylle et link til et
> sted, hvor man kan se hvornår der holdes rostævner og lign. på
> Brabrandsøen?

Der er flere links på http://www.rostadion.dk/ herunder et til AOR, som jeg
tidligere har været med til at arrangere.

Er der noget specielt du er interesseret i?

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/ - Lidt af hvert

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 03-07-08 16:36

Martin Højriis Kristensen skrev:

> Der er flere links på http://www.rostadion.dk/ herunder et til AOR,
> som jeg tidligere har været med til at arrangere.

Herligt! Tak for hjælpen.

> Er der noget specielt du er interesseret i?

Ikke andet, end at jeg kunne tænke mig at fotografere søen mens der er
aktiviteter ude på den.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 03-07-08 23:15

> Ikke andet, end at jeg kunne tænke mig at fotografere søen mens der er
> aktiviteter ude på den.

Ja, det skulle der være rig mulighed for..
Billederne på www.aarhusopenregatta.dk er nogen jeg har udvalgt (hastigt, de
kom meget hurtigt på "tavlen"), og de kan bruges frit med kildeangivelse.

Jeg kan muligvis være behjælpelig hvis du vil bag scenen til en regatta, men
det bliver nok mere interessant næste gang der er DM, hvilket er i 2010

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 04-07-08 11:59

Martin Højriis Kristensen skrev bl.a.:

> Jeg kan muligvis være behjælpelig hvis du vil bag scenen til en
> regatta, men det bliver nok mere interessant næste gang der er DM,
> hvilket er i 2010

Det var da et ædelt tilbud. Tak på forhånd. Jeg vil prøve at huske det
til sin tid.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.nyrnberggaarden.dk