Hjælp til at finde en type
Fra : Ukendt

Dato : 28-06-08 16:37

Hej Lars
I mellemtiden ved vi følgende:
Teksten er en Eurostile, fontens navn er eubex__.ttf
Den tredimentionale effekt opstår vhj.af et plugin/en extension, der hedder
eye candy, som fandtes i en gammel version af Paint Shop Pro.

Spørgsmålet er nu, om de samme bestyrelsesmedlemmer, der har husket tilbage
til 1990'erne, også kan finde frem til den nødvendige software. Så jeg tror
ikke, du skal sætte for mange i gang med at lede efter løsninger for os.

Men tak for tilbuddet

Inger

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-08 08:57

Hov - den røg af sted til forkert afsender!

Inger

"Inger Buchard" <i.buchard[uden spam og punktum] mail.dk> skrev i en
meddelelse news:48665a7d$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-06-08 12:44

Inger Buchard skrev:

> Hov - den røg af sted til forkert afsender!

Altså modtager.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-08 13:09

Njah, den afsender, som jeg svarede, men altså var forkert.

Ken jeg redde mig ud af suppedasen på dén måde?

Inger

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-06-08 13:36

Inger Buchard skrev:

> Njah, den afsender, som jeg svarede, men altså var forkert.
>
> Ken jeg redde mig ud af suppedasen på dén måde?

Pyt med det. Glem det. Det var min spøg.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk