Århus Å - næstsidste frilægning
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 26-06-08 12:11

På lørdag den 28.6. er der officiel indvielse af den nyeste frilægning
af Århus Å og den ombyggede Mølleparken. Godt, man nu er færdig, og godt
at åen nu kun mangler sit sidste stykke ved Europa Plads. Om det er
smukt kommer vel an på øjnene der ser, men /smukkere/ end før er der
næppe to meninger om. Ses vi?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 26-06-08 17:08

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at åen nu kun mangler sit sidste stykke ved Europa Plads. Om det er
> smukt kommer vel an på øjnene der ser, men /smukkere/ end før er der

Jeg synes det er meget vellykket og jeg synes ikke parken har mistet noget
ved spareforliget.. Det tidligere oplæg virkede lidt voldsomt, synes jeg.

> Ses vi?

Jeg synes ikke programmet er så interessant, men det kan da være jeg kigger
forbi.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/ - Lidt af hvert

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-06-08 19:34

Martin Højriis Kristensen skrev bl.a.:

> Jeg synes ikke programmet er så interessant, men det kan da være jeg
> kigger forbi.

Programmet /var/ heller ikke særlig interessant, men der var da mødt en
del mennesker frem. Og at TV 2 | Østjylland i sine regionale nyheder kl.
19:30 kun kunne ofre sølle 27 sekunder - præcis! - på historien finder
jeg uartigt. På den anden side: Rådmandens tale var i den grad behæftet
med hakkende og mumlende fejllæsninger manuskriptet, at de syv sekunder
som TV 2 nøjedes med at levne ham måske var for at skåne manden.

FUT: tv-gruppen

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- som altid kun udtaler sig på egne vegne