Labels ark
Fra : John Sarby

Dato : 04-07-08 17:07

Hej.

Jeg har et labels ark -

jeg ønsker at få skrevet på alle labels med forskellige værdier.

Jeg henter data fra SQL database.

Arket er 5 labels bredt - 12 labels langt.

Værdi1 = 700000 skal stå på første labels
Værdi2 = 700001 skal stå på nr. 2 labels
Værdi3 = 700002 = 3 labels
Værdi4 = 700003 = 4 labels
Værdi5 = 700004 = 5 labels

Skift til næste linie - 5 nye labels med nye værdier.
osv.

Er der nogle der har lavet dette før og vil dele eller er der en
der gider hjælpe mig med dette.

På forhånd tak.

MVH

John

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Kragh

Dato : 11-07-08 08:44

> [...]
>
> Skift til næste linie - 5 nye labels med nye værdier.
> osv.
>
> Er der nogle der har lavet dette før og vil dele

Har ikke lavet det før, men jeg har en god ide til hvordan vi
fixer det for dig...

#labelark {
width: 800px;
}
.label {
float: left;
width: 160px;
height: 40px;
}

<%
Do While Not rs.EOF
response.write "<div id='label'>"
response.write rs("labelvalue")
response.write "</div>"

'' Gå til næste Record i rs
rs.MoveNext
'' Fortsæt indtil rs er gennemløbet (EOF = End Of File)
Loop
%>