Kontakt til webserver
Fra : Erik Gaden

Dato : 23-06-08 00:05

Jeg oplever ofte at jeg ikke kan få kontakt til webserveren når
jeg vil opdatere indholdet på et af mine to websteder.

Problemet opstår når jeg har angivet brugernavn og adgangskode: I
samme sekund jeg trykker ok for at oprette forbindelse, slettes
min adgangskode og jeg kan taste den ind igen i en uendelighed.
Maskinen søger overhovedet ikke at få kontakt til fjernwebstedet,
den sletter bare koden omgående. Jeg får ikke adgang uanset om
jeg bruger: Filer -> Udgiv websted, eller jeg bruger
værktøjsknappen med samme funktion.

Nogle gange får jeg forbindelse i første hug, men de fleste gange
er det som beskrevet helt umuligt.

Problemet er opstået efter jeg begyndte at udgive to websteder,
og det gør mig vanvittig, på denne måde at være overladt til
tilfældighedens spil.

Er der ikke en venlig sjæl der kan hjælpe mig med at få bugt med
denne "periodiske" fejl?

På forhånd tak.
Erik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-08 17:20

"Erik Gaden" <eriksFJERN@mail-online.dk> wrote in message
> [...]
>
> Problemet er opstået efter jeg begyndte at udgive to websteder,
> og det gør mig vanvittig, på denne måde at være overladt til

Du skal nok fejlsøge på dit eget hjemmenetværk.
Noget tyder på at du ikke har rigtig netværkskontakt. Hvis det var serveren,
der gjorde knuder, vil FP forsøge at forbinde, hvorefter den så enten gør
det eller kommer med en fejlmeddelelse.

Ulrik