Nogen som kan få deres nforce 780 i- 790 i~
Fra : cc

Dato : 15-06-08 15:31

Har læst utroligt mange steder på nettet de går ned i tide og utide ....
Har selv et XFX 790 i ultra med E8500 ikke oc 2x2 gb corsair xms 3 altså
ddr3 1600 mhz ram
2x Inno geforce 9800 gtx sli . Samsuing spinpoiont 750 gb . Soundblaster
audigy zs2
Northq 1000 wat psu.
Det går ned efter et par minuters spil på forskellige steder .

Fra : Frandsen

Dato : 17-06-08 08:54

"cc" <claus372@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> audigy zs2
> Northq 1000 wat psu.
> Det går ned efter et par minuters spil på forskellige steder .

Jeg har et MSI P7N Diamond, som skulle være et 780i, monteret med E8500, 2 x
8800GT (SLI selvfølgelig), 4 x 2GB pc2 8500, Samsung spinpoint 1TB,
soundblaster X-FI Xtreme på PCI-E 1x og 850 Watt psu, og bortset fra, at jeg
ikke kan køre ram'ene til 533MHz men kun til 500MHz, så kører det stabilt på
Vista Business 64bit samt XP Pro m. SP2 i 32bit.