Beboere til lille akvarie?
Fra : Nana Sørensen

Dato : 05-06-08 12:54

Hej gruppe...

Efter jeg startede et større akvarie op har mit åndssvage lille 20liters
stået stille. Nu vil jeg starte det op igen, men jeg har lyst til noget
andet end fisk og rejer. Har i nogen forslag til noget skægt, som ikke
nødvendigvis er fisk?
Jeg havde også tænkt ¨på en kampfiskehan med et par koner til, men jeg er
bekymret for at hannen alligevel får stresset pigerne for meget.

Mvh. Nana

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 05-06-08 14:26

Nana Sørensen wrote:
> Jeg havde også tænkt ¨på en kampfiskehan med et par koner til, men
> jeg er bekymret for at hannen alligevel får stresset pigerne for
> meget. Mvh. Nana

Det kan nu sagtens lade sig gøre - kampfiskene er et OK bud.

Et par Kribensis ville også være fint i det - og lav en lille hule med
f.x. en omvendt urtepotte - så vil de helt sikkert yngle.

Begge dele har jeg for en del år siden haft i et akvarie på den
størrelse - og det fungerede fint

Jan

--
Signatur ude af drift