Fotogalleri kan ikke redigeres
Fra : Lars Christensen

Dato : 02-06-08 10:59

Hej.

Jeg håber på hjem fra forummet, da jeg har fået problemer med at
redigere de gallerier jeg har på min hjemmeside.
Fejlen kom, efter at mine Frontpagefiler drillede mig iog ikke længere
virkede. (10 cm. fejl) Derfor valgte jeg at hente hele sitet fra
serveren og gemme den i stedet. Siden da er gallerierne lavet om til
en masse rammer med tekst og billeder. Men ikke den sædvanlige guide
til fotogalleri.

Jeg kan godt lave nye gallerier, men det er et ret stort arbejde at
lave mine gallerier igen.

Håber meget på hjælp herfra.

Hilsen

Lars Christensen