Applet og JFileChoose
Fra : test

Dato : 12-05-08 10:48

Hej NG

Jeg er nybegynder indenfor java, men fik brug for det, da jeg skal lave en
upload funktion på en hjemmeside der kan uploade via ftp.

Jeg fik lavet et program der, hvor jeg kan vælge en fil via JFileChoose og
så uploade den via ftp. Det virker også fint men fandt så ud af det jo ikke
er en applet, så den kan ikke afvikles via en hjemmeside.

Men hvis jeg laver det om til en applet så virker JFileChoose ikke mere...
Jeg har så læst mig lidt frem til at man ikke sådan lige kan få fil adgang i
en applet, men hvad gør man så ?

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 12-05-08 22:40

test wrote:
> [...]
> Jeg har så læst mig lidt frem til at man ikke sådan lige kan få fil adgang i

Hvis:
- applet er signet
- bruger accepterer at give applet ekstra privs
- browseren ikke laver yderligere sikkerhed udover Javas
(Vista med IE)
så bør du kunne file choose fra en applet.

Arne