hjælp til Java programmering
Fra : Ukendt

Dato : 01-05-08 20:52

Hej
Jeg er ved at sætte en hjemmeside op og der i er der noget java
programmering.
Det ser find ud i Sharepoint designer selv opsætninging, men når man så ser
side i webbrowseren
går det galt.
Hvor jeg gerne vil have 5 minibilleder i toppen og ikke andet samt frem og
tilbage knap på hver deres side og de andre billeder ikke bliver vist,
kommer alle billeder frem når man ser på siden i webbrowseren samt knapperne
ikke er aktive eller er det noget selv skal ind og rette i den .JS fil samt
de 3 .htm filer som bliver lagt i et seperate bibliotek.
Eller findes der et andet program som kan lave det samme som jeg er ved, men
selv generere alle koderne selv i JS filen samt de 3 .htm filer

Mvh.

Kim

PS: her kan i se hvordan det ser ud http://oz5vej.dk/Foto.html

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 01-05-08 23:41

OZ0SW wrote:
> [...]
> Eller findes der et andet program som kan lave det samme som jeg er ved,
> men selv generere alle koderne selv i JS filen samt de 3 .htm filer

JS fil lyder meget som JavaScript og ikke Java.

Arne

Fra : Benny Andersen

Dato : 02-05-08 11:52

On Thu, 1 May 2008 21:52:06 +0200, OZ0SW wrote:

> [...]
> Eller findes der et andet program som kan lave det samme som jeg er ved, men
> selv generere alle koderne selv i JS filen samt de 3 .htm filer

Sproget java er noget andet end de internet browser scripts, som
Netscapes i sin tid (med tilladelse fra Sun) markedsførte som javascript.
Netscape havde oprindeligt kaldt dem live-scripts.
Java er både en platform og et programmeringssprog og har utallige
anvendelsområder, blandt andet applets og java webstart apps, som kan
afvikles i internet browsere. Bemærk at det er en browser plugin, 'java
virtuel machine' som afvikles.
Sun Microsystems ejer Java, men andre store spillere, som f.eks IBM, laver
Java implementationer og udviklingsudstyr.

Et bud på hvor javascript folkene befinder sig:

dk.edb.internet.webdesign
dk.edb.internet.webdesign.clientside
--
Benny Andersen

Fra : jhpe04@gmail.com

Dato : 03-05-08 00:03

On May 2, 3:48 am, Benny Andersen <a.mail.u...@gmail.com> wrote:

> [...]
> Java implementationer og udviklingsudstyr.
>
> Et bud på hvor javascript folkene befinder sig:

Jeg kan ikke tilføje andet, end at jeg synes dette er et flot og
eksemplarisk svar.

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 08:08

<jhpe04@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> --
> Benny Andersen

Jeg kan ikke tilføje andet, end at jeg synes dette er et flot og

Jeg takker for svar

Kim

Fra : N/A

Dato : 03-05-08 08:08