Dokument...
Fra : Ukendt

Dato : 03-05-08 13:34

Hej NG

Jeg vil lave et foruddefineret word dokument, som skal flettes med data fra
en database på mit domæne...

Kan jeg generere fletningen/dokumentet på serveren, og få det flettede
resultat ved at kalde dokumentet på serveren, som jeg så kan gemme på min
pc...???

Hilsen
Bjarne
"Every day new surprises"

Fra : Jørn Andersen

Dato : 04-05-08 20:25

On Sat, 3 May 2008 14:34:13 +0200, "bsn" <bsnSNABELAoncableDOTdk> wrote:

> [...]
>
>Kan jeg generere fletningen/dokumentet på serveren, og få det flettede
>resultat ved at kalde dokumentet på serveren, som jeg så kan gemme på min

Det simpleste er nok at bruge RTF-formatet. Se fx tråden:
"Sidehoved og sidefod i .doc fil" (startet 17. feb 2007)
<url:
http://groups.google.com/group/dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp/browse_thread/thread/cecdec86f7315b23/3eb38251929f0c1c?lnk=gst&q=Sidehoved+og+sidefod#3eb38251929f0c1c>

Tråden indeholder bl.a. links til RTF-dokumentation m.m.

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : Ukendt

Dato : 05-05-08 08:00

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev

> [...]
>
> Tråden indeholder bl.a. links til RTF-dokumentation m.m.

Ser meget spændende ud...
Det må jeg vist hellere lige kigge på...
Tak for det...
Bjarne