Tvinge sider ind i en frame
Fra : LG

Dato : 11-05-08 10:10

Jeg vil gerne spørge alle jer eksperter om følgende: Jeg laver en hjemmeside
for en lille idrætsklub. På resultatsiden linker jeg til resultater, som så
skulle tvinges ind i en frame nederst på siden.

Kun resultaterne fra SBU vil lade sig tvinge ind i denne frame. Resultaterne
fra DGI infosport vil ikke, så jeg er nødt til at lade dem åbne i et nyt
vindue.
(Jeg er ikke så god til at forklare alt dette, så kig venligst ind på
http://hjembaek.dk/resultater2008.htm)

Er der en kode, man kan indsætte for et tvinge de formastelige sider på
plads?

m.v.h
LG

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-05-08 13:17

"LG" <leifgraversen@mail.dk> skrev :

>Er der en kode, man kan indsætte for et tvinge de formastelige sider på
>plads?

Nej, for der er en kode på siderne, der forhindrer dig i at gøre
det.

<script language="JavaScript" type="text/javascript">
<!--
if (parent != self)
   top.location.href = location.href;
//-->
</script>

Iøvrigt er det meget dårlig skik og er sandsynligvis også
ulovligt, at åbne fremmede sider i sit eget framesæt.
--
Kerim

Fra : LG

Dato : 11-05-08 18:56

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Iøvrigt er det meget dårlig skik og er sandsynligvis også
> ulovligt, at åbne fremmede sider i sit eget framesæt.

Nå ja, men bortset fra det så består denne verden vel af af ulovligheder,
som er langt lettere at leve med, mon ikke?

LG

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-05-08 19:05

"LG" <leifgraversen@mail.dk> skrev :

>Nå ja, men bortset fra det så består denne verden vel af af ulovligheder,
>som er langt lettere at leve med, mon ikke?

Ville du bryde dig om at se din egen side på en fremmed side i en
frame, så det ser ud som om det er en del af siden og ikke en
helt anden?
--
Kerim

Fra : LG

Dato : 11-05-08 19:39

Ja, det er helt OK, når det helt tydeligt fremgår at det kun er i en
underframe det foregår. Jeg ville måske endda blive en smule stolt, hvis
nogen ville gøre det med min side.
Det vil få mig til at føle, at nogen værdsætter det jeg har lavet og at de
kan bruge det til noget positivt i en videre sammenhæng.
mvh
LG

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 11-05-08 23:22

"LG" skrev:

> Nå ja, men bortset fra det så består denne verden vel af af
> ulovligheder, som er langt lettere at leve med, mon ikke?

Langt sværere, mener du vel. Og dog, måske ikke. Hvem ved hvad der rører
sig i hovedet på en webmaster ...

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk