At arbejde i et mindre vindue
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 28-04-08 19:11

Mine hjemmesider er skabt til 1024 x 768 px, men nu har jeg anskaffet
mig en skærm med 1440 x 900 px.

Fif efterlyses - til hvordan jeg nemmest kan fortsætte med at lave nye
sider og ajourføre de gamle, således at disse er tilpasses
1024-formatet, selvom jeg selv bruger 1440. Hvordan gør jeg
"arbejdsvinduet" som siderne kreeres i præcis så lille, at det jeg
laver er i 1024-format?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-04-08 16:26

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 1024-formatet, selvom jeg selv bruger 1440. Hvordan gør jeg
> "arbejdsvinduet" som siderne kreeres i præcis så lille, at det jeg

Regner med at du arbejder i Frontpage, når du nu spørg i denne gruppe.

Jeg havde samme problem og løste det, men hvordan husker jeg ikke lige.
Skal nok lede efter løsningen i aften eller måske torsdag hvis det driller.

Men hvis du prøver at søge i FP's egen hjælpe sider finder du måske noget,
tror jeg fandt løsningen der.

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Jesper Hansen

Dato : 30-04-08 17:57

"
> [...]
> 1024-formatet, selvom jeg selv bruger 1440. Hvordan gør jeg
> "arbejdsvinduet" som siderne kreeres i præcis så lille, at det jeg

Fandt det................. c",)

Du har ikke svaret på mine spørgsmål, så jeg ved ikke om jeg famler det helt
forkerte sted, men.....

Du går i Vis og vælger "sidestørrelse" der vælger du din størelse, hvis
ikke "sidestrrelse" kommer frem når du trykker på vis, så tryk på den lille
dobbelt pil, der betyder udvid.

Venlig hilsen
jesper c",)

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 30-04-08 19:33

Jesper Hansen skrev bl.a.:

> Du har ikke svaret på mine spørgsmål, så jeg ved ikke om jeg famler
> det helt forkerte sted, men.....

Sorry, men jeg synes da ikke, du har stillet spørgsmål.

> Du går i Vis og vælger "sidestørrelse" der vælger du din størelse,

Tak for assistancen.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk