Diaschow
Fra : Svend Erik

Dato : 22-04-08 18:53

Hej

Jeg skal lave et billede galleri som en dias serie. Jeg mener bestemt at jeg
tidligere har kunne lavet det online og oploade det via ftp. Nu kræver Front
page. Nu kommer FP ud og siger at jeg kan gemme denne side ved at åbene et
frontpage baseret websted.

Hvordan omgår jeg det. ?

Hvis jeg ikke kan det, Er der så nogen der anbefale et program der kan lave
websider med dia serier eller tilsvarende på vores domæne/server

MVH
Svend Erik

Fra : Jesper Hansen

Dato : 22-04-08 20:57

"Svend Erik" <nejtak@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis jeg ikke kan det, Er der så nogen der anbefale et program der kan
> lave websider med dia serier eller tilsvarende på vores domæne/server

Jeg vil anbefale dig at kigge på jalbum.

www.jalbum.net

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Svend Erik

Dato : 23-04-08 05:21

Hej Jesper
Som jeg læser jalbum forudsætter det at man bruger deres server. Er det
korrekt opfattet ?

MVH
Svend Erik

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> skrev i
meddelelsen news:480e431d$0$2104$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-04-08 17:19

Nej. Men de tilbyder gratis hosting (30MB max).

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 24-04-08 17:03

> Hej Jesper
> Som jeg læser jalbum forudsætter det at man bruger deres server. Er det
> korrekt opfattet ?

Jeg har lavet et album og har det liggende på vores egen server.

Fra : Svend Erik

Dato : 30-04-08 04:54

Undskyld det sene svar. Tingene her har stået på gloendde pæle
Du har ret. Det virker og er et super produkt.

Takker for hjælpen

meddelelsen news:4810af39$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...