Emneuge - rollespil
Fra : bj

Dato : 13-05-08 19:38

Hej

Vi skal have emneuge på min skole, og jeg kunne godt tænke mig, om der var
nogen, der vil dele erfaringer om det og hvordan I/det har været bygget op?

Håber at nogen vil dele deres erfaringer.

På forhånd tak

mvh
bj

Fra : KS

Dato : 13-05-08 20:32

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op?
>
> Håber at nogen vil dele deres erfaringer.

HEj BJ!
prøv at se på denne hp - det er godt nok i Køge - men det kan være du kan få
lidt inspiration.
http://www.ragnerok.dk/

men nu kan jeg ikke huske hvilket klassetrin din skole går til, men ellers
kan det var en god ide at spørge nogen af de elever der har rollespil som
hobby.

Hvornår er det der er emneuge?

mvh og god fornøjelse
Kenneth

PS! jeg har selv haft lavet noget lignende, men det var hvor eleverne skulle
bygge et landskab op og lave en lerfigur samt et "score-card" med
forskellige egenskaber.... du er velkommen til at skrive for mere

Fra : bj

Dato : 13-05-08 21:10

Hej KS

Min skole går fra 0. - 7. klasse, klart det burde jeg da lige have nævnt.

Tak for linket, kigger nærmere imorgen

Emneugen er i uge 24, mener jeg! Så ja, det er mere end rigeligt på tide at
komme igang, møde imorgen i SKUV

Iøvrigt lyder det spændende med det du har lavet, men det kan vi lige vende,
når jeg ved noget mere efter imorgen - forhåbentligt

mvh
bj

OBS! Nu kalder sengen godt nok!

Fra : KS

Dato : 15-05-08 13:16

> [...]
>
> Iøvrigt lyder det spændende med det du har lavet, men det kan vi lige
> vende, når jeg ved noget mere efter imorgen - forhåbentligt

uhmmm uge 24 foregår, for mit vedkommende, for foden af Alpe d'Huez og
Galibier - nams - god arb.lyst
KS