Klamt insekt i akvarium, hvad ER det?
Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-04-08 19:51

Hej alle...

Spottede her til aften en ulækker fætter i vores akvarium. Mørkebrun, ca. en
cm lang, store øjne og 5mm bred. Fik taget nogle billeder af den, inden
vores axolotler fik lov til at æde den. Men hvad dælen er det for en, og
hvordan er den kommet? Vi har ikke købt nye fisk eller planter i halvanden
måned. Ved samme lejlighed så jeg en bittelille bille grave sig ned i
bundlaget. Den var skinnende sølvfarvet og kun en mm stor. Kender nogen dem?

Links til billeder af Fætter Klam:

http://www.blackmarket.dk/galleryimages/1027/1547806206.JPG

http://www.blackmarket.dk/galleryimages/1027/2003182468.JPG

Håber at nogen lige kan forsikre mig om at der ikke er flere af den slags.
:-/

Mvh. Nana

Fra : Nana Sørensen

Dato : 20-04-08 21:50

> http://www.blackmarket.dk/galleryimages/1027/1547806206.JPG
>
> http://www.blackmarket.dk/galleryimages/1027/2003182468.JPG

Mysterie allerede løst. Det er en nymfe af en guldsmed. Hvordan den er
kommet kan jeg slet ikke gennemskue, men her er et link til tråden på nhf:

http://nhf.dk/phpBB/viewtopic.php?p=102305#102305

Fra : JJ

Dato : 22-04-08 23:23

"Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i en meddelelse

> Mysterie allerede løst. Det er en nymfe af en guldsmed. Hvordan den er
> kommet kan jeg slet ikke gennemskue, men her er et link til tråden på nhf:
>
> http://nhf.dk/phpBB/viewtopic.php?p=102305#102305

Hvordan den er kommet kan du se på dk. binaer "klamt insekt"
Hilsen
Jørgen

Fra : Nana Sørensen

Dato : 23-04-08 00:03

"JJ" <jjdan@galnet.dk> wrote in message

> "Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan den er kommet kan du se på dk. binaer "klamt insekt"
> Hilsen
> Jørgen

Jeg kan desværre ikke finde binaer på listen, irriterende nok.

Fra : Frandsen

Dato : 23-04-08 09:01

"Nana Sørensen" <nana@sletdetherphobia.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg kan desværre ikke finde binaer på listen, irriterende nok.

Jeg ved ikke, om du bruger TDC's newsserver, men jeg mener, at TDC har
lukket en hel del binære grupper, da de fyldte for meget.