Hvilken festsal?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-04-08 18:35

http://www.grandts.dk/Temp/temptest.htm har jeg lagt et billede af
en bunke festopdækkede borde i en stor sal med scene, et relief på
væggen osv. Tiden er medio 1960'erne, stedet uden tvivl København.

Hvem af jer ved hvilken festsal der er tale om?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-04-08 19:07

Jørgen Grandt skrev bl.a.:

> en stor sal med scene, et relief på væggen

/Måske/ er det bagerste af 'scenen' i virkeligheden en væg som kan
skubbes til side, således at salen kan gøres større?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - alias www.hamigen.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 21-04-08 19:49

Jørgen Grandt skrev bl.a.:

> [...]

Kan det være Ingeniørforeningen?

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.nyrnberggaarden.dk

Fra : Svend-Erik Lindberg

Dato : 23-04-08 18:33

Jørgen Grandt skrev:

> Kan det være Ingeniørforeningen?

Jo, det kunne godt se sådan ud.
Du har sikkert allerede kigget på denne side Jørgen:
http://kosmos.martinus.dk/da/kosmos/1971/kos1971-17-208.html
Har desværre aldrig selv været der.

Mvh
Svend-Erik

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 23-04-08 21:50

Svend-Erik Lindberg skrev bl.a.:

> Jo, det kunne godt se sådan ud.
> Du har sikkert allerede kigget på denne side Jørgen:
> http://kosmos.martinus.dk/da/kosmos/1971/kos1971-17-208.html

Det havde jeg nu ikke. Tak for hjælpen, Svend-Erik. Det er helt
sikkert den rigtige sal og sted du har fundet.

Mvh.: Jørgen