AGP X?
Fra : Kim

Dato : 14-04-08 10:33

Et intel bundkort D865GVHZ har et AGP slot.
Men jeg kan ikke hitte ud af om det er X4, X8,
eller ingen X...
Det er vist ret væsentligt, hvis der skal et grafikkort i.
Et AGP-kort der er X8 kan ikke køre i et standard
AGP-slot, vel ?
Nogen der har et bud på, hvilket grafikkort der er
egnet ?

Mvh, Kim

Fra : Hans

Dato : 14-04-08 10:46

Kim wrote:
> [...]
> Et AGP-kort der er X8 kan ikke køre i et standard
> AGP-slot, vel ?
> Nogen der har et bud på, hvilket grafikkort der er

i865G chipsættet har et AGP x8 slot.

Hans

Fra : Kim

Dato : 14-04-08 16:25

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i meddelelsen
> i865G chipsættet har et AGP x8 slot.

Tak for info

Mvh, Kim

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 15-04-08 06:36

Kim wrote:

> Et AGP-kort der er X8 kan ikke køre i et standard
> AGP-slot, vel ?

Hvad er det du kalder standard AGP?

Der findes utallige sider på nettet vedr. AGP-standarden og hvordan man
kender forskel på de forskellige udgaver.

Jesper Poulsen