fjerne link forneden.
Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 13-04-08 08:46

Hej.

På næsten alle sider ser man i det går felt forneden i IE hvor de enkelte
opjekter på en side ligger på serveren eller hvor de linker til. Er det
muligt at skjule dette. og kan man eventuelt erstatte det med en anden
tekst?
Siden er lavet i Frontpage.

Med venlig hilsen
Thorbjørn

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-04-08 12:47

"Thorbjørn W Spurre" <spurre@image.dk> skrev :

> [...]
>opjekter på en side ligger på serveren eller hvor de linker til. Er det
>muligt at skjule dette. og kan man eventuelt erstatte det med en anden

Nej, det er browseropsætningen, der afgør det.

Dvs. du kan fjerne det hos dig selv, når du printer en side, men
ikke hos dine besøgende.
--
Kerim

Fra : Thorbjørn W Spurre

Dato : 13-04-08 16:15

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Nej, det er browseropsætningen, der afgør det.
>
> Dvs. du kan fjerne det hos dig selv, når du printer en side, men
> [...]
Det er ikke på udskrifter jeg vil fjerne det. Det er når siden vises jeg
gerne vil have det væk fra det går felt forneden i browseren.

Thorbjørn

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-04-08 18:29

"Thorbjørn W Spurre" <spurre@image.dk> skrev :

>Det er ikke på udskrifter jeg vil fjerne det. Det er når siden vises jeg
>gerne vil have det væk fra det går felt forneden i browseren.

Det er heller ikke muligt, der var engang man kunne, men
heldigvis er muligheden fjernet i alle nye browsere.
(kan dog også ændres i browseropsætningen, men igen, det er ikke
noget du selv er herre over).
--
Kerim