Oprettelse af et simpelt bookingsystem.
Fra : blondie

Dato : 12-04-08 08:42

Jeg skal administrere bookningen af to tennisbaner. Havde tænkt mig,
at jeg kunne oprette det på min webside, men jeg har overhovedet ikke
kunnet finde nogle oplysninger om mulighederne, så det er vel ikke en
indbygget funktionalitet i Frontpage???? - håber i vil skrive, hvis i
har nogle gode ideer... (jeg er absolut kun almindelig bruger)

hilsen
Blondie

Fra : enkvinde

Dato : 12-04-08 17:26

[...]

Lyder som du skal have fat i noget kalender halløj i enten php eller asp.
Mon ikke google er din ven

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : blondie

Dato : 12-04-08 12:38

On 12 Apr., 18:26, "enkvinde" <HulkendeHu...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Blondie
>
> Lyder som du skal have fat i noget kalender halløj i enten php eller asp..

Du har desværre nok ret - så må jeg se om mine evner rækker så
langt.... - men tak for hjælpen under alle omstændigheder.

hilsen
Blondie