Filtervat tetratec EX 600
Fra : Erik Vestergaard

Dato : 11-04-08 18:09

Min akvariebutik har skiftet forhandler, så niu kan heg ikke købe ekstra
filtre til min tetratec ex 600.
Er der nogen der ved om man kan købe dem på nettet eller i århusområdet et
sted.
Man kan købe dem i Tyskland, men det er dyrt i porto

mvh Erik

Fra : Jacob

Dato : 13-04-08 11:13

"Erik Vestergaard" <ervestX@Xmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sted.
> Man kan købe dem i Tyskland, men det er dyrt i porto

Prøv at gå ind på www.tropefisk.dk de kan sikkert ligge inde med det du
skal bruge.

Fra : Erik Vestergaard

Dato : 13-04-08 21:15

desværre, men jeg kan godt se at det var et godt bud.
mvh Erik