sammensætning med smerlinger
Fra : sjp

Dato : 09-04-08 18:50

Jeg er træt af mit 325 l. planteakvarie og vil i forbindelse med maling af
stuen, starte igen fra bunden. Jeg har været igennem det meste mht.
fiskesammensætning gennem årene. Men vil nu forsøge mig med en flok ( 6-8)
små pragtsmerlinger. De skal have en masse gemmesteder, men hvad med
planter? og hvad skal jeg ellers putte i af fisk. Der skal gerne være lidt
liv også i de øvre lag.
Det skal lige siges at jeg helst ikke vil have mere end 2-3 arter sammen. og
ikke for stort antal.
Hvad foreslår I ??

Mvh. Stig

Fra : Frandsen

Dato : 14-04-08 09:55

"sjp" <stigjesperpedersen12@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> af stuen, starte igen fra bunden. Jeg har været igennem det meste mht.
> fiskesammensætning gennem årene. Men vil nu forsøge mig med en flok ( 6-8)

Nu har du godt nok et 325 l. akvarium, men praktsmerlinger bliver til
relativ store fisk i akvariesammenhæng.