Powerpoint rejsepræsentation og link:
Fra : kjaergard77@gmail.co~

Dato : 10-04-08 01:56

Når jeg overfører et powerpoint show fra harddisken til et et usb
stik, virker links til billederne ikke. Alle billederne har jeg
naturligvis også overført til usb stikket

Hvor billedet skulle ligge, står der nu blot: "det sammenkædede
billede kan ikke vises. Filen er muligvis blevet flyttet, omdøbt eller
slettet. Kontroller at hyperlinket peger på den korrekte fil og
placering."

Og der er problemet jo fint beskrevet, men hvordan kan jeg i et hug få
hyperlinket til at pege på den korrekte placering. Det drejer sig om
et foredrag som kæreste skal holde, og der er rigtig mange billeder..
På forhånd tak..

venlig hilsen
Kresten

Fra : kjaergard77@gmail.co~

Dato : 10-04-08 01:58

On 10 Apr., 09:56, kjaergar...@gmail.com wrote:
> [...]
> hyperlinket til at pege på den korrekte placering. Det drejer sig om
> et foredrag som kæreste skal holde, og der er rigtig mange billeder..

PS: Jeg arbejder i office 2007

Fra : Jan Kronsell

Dato : 10-04-08 17:34

kjaergard77@gmail.com wrote:
> [...]
> hyperlinket til at pege på den korrekte placering. Det drejer sig om
> et foredrag som kæreste skal holde, og der er rigtig mange billeder..

To muligheder.

1) Start med at lægge alle billeder i din mappe, hvor du også lægger
præsentationen. Indsæt så link. Flyt til sidst hele mappen til USB stikket.
Nok for sent i dit tilfælde, da alle links i så fald skal laves om.

2) Vælg Funktionen Pakke til CD. Den ligger i 2007 som et underpunkt til et
punkt på Filer. Jeg har ikke 2007 ved hånden, så jeg kan ikke huske, hvad
punktet hedder, men se evt. i hjælpen. Bare søg efter Pakke til CD. Du skal
ikke pakke til Cd, men vælge Kopier til mappe. så pakker PP selv det hele
sammen i en mappe - links tilrettes og dukan få det pakket sammen med en
viewer også. Flyt til sidst hele mappen til dit USB stik.

Jan