ændre standard siden
Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 03-04-08 21:44

hej allesammen
jeg vil spørge om der er nogen der ved hvor frontpage gemmer standard siden
som bliver vist når man åbner frontpage, det er fordi jeg vil lave lidt om
på den så den har alle de script og css ting som jeg bruger som standard, så
er der nogen er jer som ved hvor den gemmer den start op fil henne ? håber i
kan hælpe mig

--
Med Venlig Hilsen
Jeppe Søndergaard

Fra : enkvinde

Dato : 04-04-08 00:20

> [...]
> på den så den har alle de script og css ting som jeg bruger som standard,
> så er der nogen er jer som ved hvor den gemmer den start op fil henne ?

Hej Jeppe

Jeg tør vædde min gamle hat på, at det som er din standardside, ikke er min
standardside

Hvad du kalder "standardsiden", afhænger helt af dine valg. Har du valgt at
lægge et færdig tema på din side, så er det du efterlyser nok selve
templaten til dit tema. Men hvorfor rode med det, når du selv kan lave dit
eget tema?

Selv leger jeg ikke med templates, men bygger mine sider op fra bunden af og
mine "standardsider" er mine indexsider

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 04-04-08 08:51

hej igen
det jeg mente med standside er når du åbner frontpage så kommer der en hvid
side op hvor der står ny side 1 inden den er gemt og der er jo nogen
standard koder i den der ville jeg gerne kunne lave noget som er standard på
alle mine siden uden at skulle skrive det sammen igen og igen
hilsen jeppe

Fra : enkvinde

Dato : 04-04-08 10:51

> [...]
> på
> alle mine siden uden at skulle skrive det sammen igen og igen

Åh, lige som når standard dokumentet i word er blevet skrevet over og brevet
til moster jette dukker frem hver gang word åbnes... Jeppe, det vil du kun
få bøvl med i fremtiden.

Løsningen er en anden.

Lav den side som du ønsker den skal se ud og brug den så som skabelon for
alle de andre sider.
Det gør du ved at kopiere siden i menuen til venstre og omdøbe den nye side,
til det navn du ønsker den skal have. Det kan ikke være nemmere.

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Jeppe Søndergaard

Dato : 07-04-08 06:40

hej igen
det var også bare fordi jeg tænkte på at se hvor den normale skabalon til
frontpage lå på computeren så hvis du ved det så må du da godt fortælle mig
det det er fordi jeg plejer at lægge alle mine skabaloner over på en
anden del af min harddisk ligesom jeg har gjordt ved word og har også nogen
publisher skabaloner så har du en andelse om hvor frontpages ny side ligge
på c: drevet ?

Fra : enkvinde

Dato : 07-04-08 09:06

> [...]
> nogen publisher skabaloner så har du en andelse om hvor frontpages ny side

Hej Jeppe

Jeg aner det faktisk ikke.

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 07-04-08 19:20

Kommer lidt an på versionen. Hvis det er FP2003 er det:
C:\Program Files\Microsoft Office \Templates \1033 \Pages
\<folder_name.tem>

Regards Jens Peter Karlsen.