FrontPage overtages af Mac-verdenen
Fra : Wilstrup

Dato : 01-04-08 11:16

En nylig underskrevet aftale mellem Bill Gates' firma og
Mac's, betyder at mac-folkene nu overtager implementeringen af
FrontPage og udvikler den. Samtidig skrotter Microsoft deres
nye produkt "Expression Web" til fordel for et asp-baseret
system som vi kender det fra skoleverdenens asp-platforme til
deres "skoleport". Udbyderne bliver Uni-c, der har stor
erfaring med produktet.

"Det er for at kunne bidrage lidt mere til min aids-kampagne i
den 3.verden, at jeg har taget den beslutning. De medarbejdere
der bliver fyret, kan sagtens finde andre job i branchen, fx
hos Mac, der er i en rivende udvikling" siger milliardæren til
New York Times i dag.

Fra : Simon Hansen

Dato : 01-04-08 11:37

Wilstrup skrev:
> [...]
> der bliver fyret, kan sagtens finde andre job i branchen, fx
> hos Mac, der er i en rivende udvikling" siger milliardæren til

aprilsnar

Fra : Wilstrup

Dato : 01-04-08 17:50

"Simon Hansen" <xqualdkNOSPAM@hotmail.dk> skrev i meddelelsen