link til billede
Fra : claus

Dato : 31-03-08 09:03

Hej Gruppe

endnu engang et spørgsmål fra en grøn frontpage bruger

jeg kunne godt tænke mig at man via et link på en side kan få et foto til at
poppe op på siden
den eneste måde jeg kan finde ud af at gøre det på er ved at lave en side
med hvert foto
men da det på et tidspunkt vil blive en del fotos så var det jo
smartere/nemmere hvis de bare lå i en fælles mappe
er der nogen der ved om det er muligt eller har en anden smart løsning på
dette problem

på forhånd tak

claus

Fra : Michael

Dato : 22-04-08 15:08

On 31 Mar., 10:03, "claus" <blabla...@klatterup.dk> wrote:
> [...]
> smartere/nemmere hvis de bare lå i en fælles mappe
> er der nogen der ved om det er muligt eller har en anden smart løsning på

Hej Claus jeg bruger Lightbox JS by Lokesh Dhakar, jeg tror det er det
du søger linket er her http://www.huddletogether.com/projects/lightbox/
Hilsen Michael