Kan et word-dok. ikke gemmes som PDF?
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-08 18:21

Jeg har et Word-dokument med billeder og tekst, som jeg gerne vil have gemt
som en PDF-fil, men jeg kan ikke finde ud af , hvor og hvordan det gøres -
kan nogen hjælpe.

Min Word er 2003 PS2

//KnudS

Fra : Bjarne Chr

Dato : 27-03-08 19:38

"KS" <a9100snabel'a'hotmail> skrev i meddelelsen
> Jeg har et Word-dokument med billeder og tekst, som jeg gerne vil have
> gemt som en PDF-fil, men jeg kan ikke finde ud af , hvor og hvordan det
> [...]

Du kan bruge CutePDF Writer og PS2PDF converter
Så vælger du udskriv og vælger CutePDF Writer som printer
og så får du et pdf dokument
http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/Writer.asp

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Morten Nielsen

Dato : 27-03-08 19:40

On Thu, 27 Mar 2008 18:21:26 +0100, "KS" <a9100snabel'a'hotmail>
wrote:

>Jeg har et Word-dokument med billeder og tekst, som jeg gerne vil have gemt
>som en PDF-fil, men jeg kan ikke finde ud af , hvor og hvordan det gøres -
>kan nogen hjælpe.

Office 2007 kan gøre det, men din version kan ikke.

Søg på Google efter PDF Writer eller lignende - det burde give dig en
masse stykker gratis software, du kan bruge. De fleste af dem vil bare
installere en printer driver, som du så bruger inde fra Word.

/Morten

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-08 10:31

Mange tak for hjælpen - anvisningerne virkede.

//KnudS