Lige margner
Fra : Erik Gaden

Dato : 27-03-08 20:46

Jeg har nogle problemer med at få vist lige margner både i
"eksempel - visning" og på net - udgaven. Selv om "design -
visningen" viser lige margner, er der nogle afsnit der vises som
venstrejusteret når de udgives på nettet.
Jeg kan ikke se nogen som helst forskel på indslillingerne, i de
afsnit som vises med forskellig margen.

Se f.eks her:
http://www.hounddogs.dk/festmusik%20dansemusik%20til%20fest%201.h
tm

Kan nogen give mig et vink?

På forhånd tak
Erik

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : bensen

Dato : 27-03-08 20:59

Erik Gaden wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> [...]
> venstrejusteret når de udgives på nettet.
> Jeg kan ikke se nogen som helst forskel på indslillingerne, i de

Dit link virker ikke?

/bensen

Fra : Erik Gaden

Dato : 27-03-08 21:21

> Dit link virker ikke?
>

> /bensen

Prøver igen:

Fra : bensen

Dato : 27-03-08 21:35

> Prøver igen:
> http://www.hounddogs.dk/festmusik%20dansemusik%20til%20fest%201.htm

Ingen problemer hos mig. Benytter Firefox som browser.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 27-03-08 22:47

Brug aldrig mellemrum i filnavne (%20). Det ser forfærdeligt ud og
ikke alle browsere kan håndtere det.
Erstat dem f.eks. med en underscore.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 28-03-08 00:42

Erik Gaden skrev bl.a.:

> Jeg har nogle problemer med (...)

Sidespring: Din brødtekst er skrevet i en mellemgrå farve på mørkegrå
bund. Man skal godt nok have gode øjne (og tålmodighed), hvis man vil
læse hvad der står.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Erik Gaden

Dato : 28-03-08 16:02

Tak for velmente råd og kommenterer...

Jeg efterlyser dog stadig en naturlig forklaring på hvorfor nogle
afsnit optræder med venstremargen, selv om de er oprettet med lige
margen.

Kan nogen hjælpe?

Mvh