Menu med underpunkter
Fra : Traveller

Dato : 25-03-08 05:06

Kære Alle;
Er der nogen, der kan på en pædagogisk måde kan fortælle mig,
hvordan man med MS FP 2002 kan lave en menu med tilhørende
underpunkter ? Jeg er en middel bruger, så jeg håber der er en
venlig sjæl her, der kan hjælpe mig videre .

Kh

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael

Dato : 22-04-08 15:21

On 25 Mar., 06:06, Traveller <traveller....@gmail.com> wrote:
> [...]
> underpunkter ? Jeg er en middel bruger, så jeg håber der er en
> venlig sjæl her, der kan hjælpe mig videre .

Det med pædagogikken ved jeg ikke men prøv dette link
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex1/indexc.html
hilsen Michael

Fra : Michael

Dato : 22-04-08 15:41