Hvad må jeg ikke?
Fra : Simon Hansen

Dato : 20-03-08 10:59

Hej FP folkens

Sidder og leger lidt med det her webdesign halløj
Dog ikke FP (kan ikke blive enig med det program.)
Men det er nu også ligemeget.
Skal lave en side som kan rettes og redigeres via FP.
Så er det nogle bestemte ting FP på ingen måde bryder sig om?

De faste elementer som menu, header skal ikke redigeres blot
indholdet. og det er jo links, billeder og tekst.. Kan jeg smide
for mange ting i css'en? altså fontsize, decoration osv osv.?

Bare det.

Hilsen
Simon

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-03-08 13:55

Så længe det bare er almindelig HTML/CSS er der ikke problemer hvis
det er FP2003. Men jeg vil anbefale dem der skal vedligeholde det til
at opgradere til Expression Web så vil der i hvertfald ikke være
problemer heller ikke selv om der bliver anvendt ASP eller PHP(kun
version 2).

Regards Jens Peter Karlsen.