ang: hp-pavilion m9168 sc
Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 10:02

er der nogen der ved hvad for et bundkort der sidder på sådan en fætter? jeg
har prøvet at køre div. benchmark programmer, men det eneste de skriver er
at det er et asus kort.

Fra : Hans

Dato : 21-03-08 10:25

Helle og Lars wrote:
> er der nogen der ved hvad for et bundkort der sidder på sådan en
> fætter? jeg har prøvet at køre div. benchmark programmer, men det
> eneste de skriver er at det er et asus kort.

Asus laver kun to bundkort med G33 chipsæt, så det burde være let at se
hvilket af dem som sidder i maskinen:
http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=11&l3=542

Hvad er du i tvivl om?

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 11:28

">>
> Asus laver kun to bundkort med G33 chipsæt, så det burde være let at se
> [...]
Ja det troede jeg også, men på bundkortet står der IPI8L-L8, og det kan jeg
ikke finde nogen steder, og derfor undre det mig at ifølge div. bench mark
programmer skulle det være et asus bundkort, og som sagt kan jeg ikke finde
nogen oplysninger om det nogen steder, og da jeg er et rodehovede vil jeg
gerne læse specifikationerne o.s.v på kortet

Fra : Hans

Dato : 21-03-08 11:52

Helle og Lars wrote:
> [...]
> sagt kan jeg ikke finde nogen oplysninger om det nogen steder, og da
> jeg er et rodehovede vil jeg gerne læse specifikationerne o.s.v på

Prøv og se her:
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c01324212&lc=en&cc=dk&lang=da&product=3665470&dlc=da

Hans

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-08 11:59

Fra : Hans

Dato : 21-03-08 12:09

Helle og Lars wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i meddelelsen

Hvis du bare starter her er det ikke så svært og finde oplysningerne:
http://welcome.hp.com/country/dk/da/support.html

Du taster Pavillion m9168 i søgefeltet og søger efter software og drivere,
og så kommer alle oplysninger om maskinen bare haglende. HP har nemlig
generelt god dokumentation på deres produkter.

Hans