Excel - antal dage mellem to datoer?
Fra : -= JF =-

Dato : 26-03-08 20:00

Alzheimer spøger igen

Jeg har glemt den formel hvormed man kan trække to datoer fra hinanden.
Er der nogen der kan hjælpe?

--
Mvh. John

Fra : Søren Blom

Dato : 26-03-08 20:31

"-= JF =-" <null@null.null> skrev
> Alzheimer spøger igen

Den er da ekstra strid idag

> Jeg har glemt den formel hvormed man kan trække to datoer fra hinanden. Er
> der nogen der kan hjælpe?

Prøv at spørg i news:dk.edb.regneark

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : -= JF =-

Dato : 26-03-08 20:51

Søren Blom skrev:
> "-= JF =-" <null@null.null> skrev
> Den er da ekstra strid idag
Hvad er strid ))

> Prøv at spørg i news:dk.edb.regneark
Selvfølgelig også en mulighed, men da Excel er en del af MS
Office-pakken er denne gruppe nu også oplagt.

I øvrigt fandt jeg selv svaret - i excel-hjælpeteksten af alle steder

datocelle1 - datocelle2 = antal dage imellem.
Sværere end som så var det altså ikke.

--
Mvh. John