Andet multimedie
bentjuul 3670
Vector clipart
Fra : Andy Dufresne

Dato : 27-03-08 08:11

Hej.

Findes der nogle gode vector grafik clipart samlinger på nettet? Helst
gratis selvfølgelig.

/Andy

Fra : Steen

Dato : 27-03-08 08:54

> Findes der nogle gode vector grafik clipart samlinger på nettet? Helst
> gratis selvfølgelig.
>
> /Andy

Prøv google clipart+free, det skulle give dig nogle valgmuligheder :)

Fra : Andy Dufresne

Dato : 27-03-08 09:31

Steen skrev:

> Prøv google clipart+free, det skulle give dig nogle valgmuligheder :)

Ja. masser... Men ikke nogle gode samlinger med vector grafik... I
hvert fald ikke hvad jeg kan finde. derfor jeg spørger om nogen kender
nogle.

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-08 09:20

www.vecteezy.com

--
Med venlig Hilsen

Malene Hald
Grafisk designer og illustrator
www.malenehald.dk
www.tegnebloggen.dk

Fra : Andy Dufresne

Dato : 27-03-08 10:53

Malene Hald formulerede spørgsmålet:
> "Andy Dufresne" <covershare@gmail.com> skrev i en meddelelse

> www.vecteezy.com

MANGE tak.

Fra : Andy Dufresne

Dato : 27-03-08 10:54

Andy Dufresne kom med følgende:
> Hej.
>
> Findes der nogle gode vector grafik clipart samlinger på nettet? Helst gratis
> selvfølgelig.
>
> /Andy

Kan da egentlig lige spørge her.

Mangler et anker, gerne med lidt reb snoende ned om sig.

Hvis nu nogen har... Som vector grafik.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-03-08 11:19

On Thu, 27 Mar 2008 10:53:41 +0100, Andy Dufresne wrote:

> Andy Dufresne kom med følgende:

> Kan da egentlig lige spørge her.
>
> Mangler et anker, gerne med lidt reb snoende ned om sig.
>
> Hvis nu nogen har... Som vector grafik.
>
> På forhånd mange tak for hjælpen.

http://vector-images.com/search.php?query=crests&atype=clipart. Der er
flere og 1,95 dollars med den nuværende dollarkurs, burde vel være
overkommeligt.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 27-03-08 11:23

On Thu, 27 Mar 2008 11:19:09 +0100, Kurt Hansen wrote:

> http://vector-images.com/search.php?query=crests&atype=clipart. Der er
> flere og 1,95 dollars med den nuværende dollarkurs, burde vel være
> overkommeligt.

Ups, glemte: Prøv at søge på ovennævnte side med søgeordet "anchor"; så
bliver resultatet mere overskueligt.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Max

Dato : 27-03-08 18:34

Hej Andy

> Mangler et anker, gerne med lidt reb snoende ned om sig.

Jeg har en 6-7 cd'er fra Corel med 200.000 vector clipart
på og hvis du er intereseret kan jeg sikkert finde et anker til dig.

--
Mvh Max

Fra : Andy Dufresne

Dato : 09-04-08 07:14

Max frembragte:
> Hej Andy

> Jeg har en 6-7 cd'er fra Corel med 200.000 vector clipart
> på og hvis du er intereseret kan jeg sikkert finde et anker til dig.

Jeg er da YDERST interesseret. - Har faktisk ikkr fundet noget jeg
fandt 'rigtigt' endnu. :(

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 28-03-08 08:11

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,