cpu-nb ht ?
Fra : not@home.dk

Dato : 13-03-08 21:46

hvad betyder dette ? har lige sat et asus crosshair bundkort i og
pcprobe kommer med en alarm hvor der står CPU-NB HT 1.39v hvad betyder
det mon ? det er markeret med rødt

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 13-03-08 02:08

http://www.ocforums.com/showthread.php?t=509248

Fra : not@home.dk

Dato : 14-03-08 05:48

On Thu, 13 Mar 2008 02:07:47 +0100, "Karl Erik Nielsen"
<karl.erik.nielsen@nospam.gmail.com> wrote:

><not@home.dk> skrev i meddelelsen
>
>http://www.ocforums.com/showthread.php?t=509248

tak for linket, så er jeg mere rolig igen