Asus P5k og AI NAP problem
Fra : Mads

Dato : 08-03-08 21:29

Hej

Jeg kan ikke få AI NAP til at virke.

Mit bundkort er et Asus P5K WIFI Deluxe som understøtter AI NAP.
Prøver jeg med den originale AI NAP fra den CD der hører til
bundkortet, så genstarter maskinen bare. Prøver jeg med den
nyeste version, hentet hos Asus og hentet på den side med
downloads der hører til netop det bundkort, så får jeg bare en
BSOD ( Blå skærm med fejlmedd. )

Er der nogen der ved hvad der skal til for at få AI NAP til at
virke ? Er der noget i BIOS der skal slås til? Synes ikke lige
at manualen er til megen hjælp på det punkt.

mvh Mads