Frontpage afløser
Fra : tobi

Dato : 16-03-08 21:17

Hej

Som gammel FP-bruger og set i lyset af, at FP erstattes af nye programmer
fra Microsoft vil jeg gerne spørge her:

Hvad er forskellen på Expression Web og Share Point Designer?

(Jeg er ikke helt god til engelsk og har ikke kunnet finde svaret hos MS)

Tom

Fra : enkvinde

Dato : 16-03-08 23:49

> [...]
>
> Hvad er forskellen på Expression Web og Share Point Designer?
>
> (Jeg er ikke helt god til engelsk og har ikke kunnet finde svaret hos MS)

Hej Tom

Du kan læse mere her
http://office.microsoft.com:80/da-dk/frontpage/FX100743231030.aspx

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : tobi

Dato : 17-03-08 09:16

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du kan læse mere her
> http://office.microsoft.com:80/da-dk/frontpage/FX100743231030.aspx

Så får jeg det til at være Expression web, der kommer FP nærmest?

Ved du om det stadig er nødvendigt med "FP Extentions" hos udbyderen af
webhotel?

Tak for dit link.

Tom

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-03-08 15:10

FP er "discontinued". Det samme gælder selvfølgelig også FP
Extensions. Så nej, de kræves ikke.
EW kan dog samarbejde med dem hvis de er der.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Bent Holst

Dato : 17-03-08 15:15

Hej! Hvilke af de 2 nævnte programmer Expression Web og Share Point Designer
findes på dansk?, og hvad koster de?

Venlig hilsen. Bent.

Fra : Wilstrup

Dato : 18-03-08 07:27

Så vidt jeg ved findes ingen af programmerne på dansk, men der
er forlydende om at Expression Web kommer på dansk inden
længe. Jeg tror at Karlsen ved mere om det emne.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-03-08 15:06

Version 2 som snart kommer skulle komme på flere sprog men om dansk er
inkluderet ved jeg ikke.

Regards Jens Peter Karlsen.