Hjælp: Mit website giver virus...
Fra : Magnus

Dato : 14-03-08 17:25

Når man besøger mit site så springer virus beskyttelsen op og advarer mod at
der er virus i en af de midlertidige internetfiler (mit website) som gemmes
på computeren.

Jeg har gennemgået alle mine filer på sitet for at finde nogle som var
redigeret indenfor den sidste uge hvor problemmet er opstået og om der
eventuelt var indskrevet nogle "ekstra koder" i nogle af mine sider hvilket
ikke var tilfældet.

Kan det være i mine mange billeder der kan ligge i virus og lave balade?

Er der nogen der kan hjælpe med hvad fanden det er der gemmer på sådan en
virus-fætter?

/Magnus