Vejrudsigt
Fra : Morten Kristensen

Dato : 11-03-08 12:43

Hej.

Jeg vil gerne lave en ASP hjemmeside, hvor en altid aktuel
regional vejrudsigt præsenteres på siden - gerne med både tekst
og grafik. (Konkret drejer det sig om Østjylland - Tirstrups
vejrstation).

Alternativt vil det også være tilfredsstillende med en vejrudsigt
for Danmark.

Jeg har forsøgt at benytte ASP fra www.timeweather.com - men
synes ikke præsentationen er særlig flot og muligheden for at
præcisere området eksisterer så vidt jeg kan se ikke.

Er der mon nogen der kender en fin måde at gribe det an på og
koden til en nydelig og oplysende udsigt for Østjylland/Danmark?

Med venlig hilsen

Morten

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Per Rasmussen

Dato : 11-03-08 16:47

Morten Kristensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> [...]
>
> Er der mon nogen der kender en fin måde at gribe det an på og
> koden til en nydelig og oplysende udsigt for Østjylland/Danmark?

Der er blevet svaret på et lignende spørgsmål i webdesign gruppen,
som du også kan se her på html.dk

PerR

Fra : Morten Kristensen

Dato : 13-03-08 10:38

VH Morten

> Der er blevet svaret på et lignende spørgsmål i webdesign gruppen,
> som du også kan se her på html.dk
>
> PerR

Tak for hjælpen. Har fundet tråden, og ser gode muligheder der.

VH Morten