Gedder fra kysten i sydsverige?
Fra : SGF

Dato : 07-03-08 20:01

Kære NG

Er der nogen, der kender til et rigtigt hot-spot, hvis man vil en forårstur
til den sydsvenske kyst og fiske lidt gedder?? Det skal være indenfor
rimelig køreafstand til en endagstur. Alternativt vil jeg også meget gerne
høre om evt. gode havørredpladser i samme område.

På forhånd mange tak for hjælpen.
Søren

Fra : Jørgen Peterson

Dato : 07-03-08 21:46

Hej
Jeg er trollingfisker, og fisker hvert år i uge 20 efter Laks i Pukaviks
bugten ved Karlshamn.
Det er ved Karlshamn at skærgården begynder, og her er der et formidabelt
fiskeri efter Gedder. Jeg vedlægger her et Links til området, hvor du også
kan se at der er en disideret Geddefestival.
http://www.sportfiskecentrum.com/?sc=start
I Karlshamn er der iøvrigt en god campingplads hvor der kan lejes både små
og lidt større hytter, både på dag og ugebasis. Jeg bor selv her i en af de
store, sammen med en masse fiskekammerater i uge 20.
Med fiskehilsen
Jørgen www.jp-trolling.dk