Rederect
Fra : bensen

Dato : 01-03-08 23:04

Har brug for "kode" til en rederect.

Fra min nuværende side: www.bensens.dk til ny:
www.bensens.dk/wind

Jeg kan simpelthen ikke huske hvordan det skal se ud:

<code><HTML>
<HEAD>
<META HTTP-EQUIV=refresh content="0; URL=http://bensens.dk/wind">
</HEAD>
<BODY>
<center>Siden er flyttet til <a
href="http://bensens.dk/wind">bensens.dk/wind. Du overføres
automatisk til den nye side i løbet af 5 sekunder
</center></BODY>
</HTML>
</code>

Er jeg på sporet her? Vil have en øjeblikket overførsel, så
bruger ikke opdager at der er lavet et supdomæne

Mvh
Bensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 01-03-08 23:48

> Har brug for "kode" til en rederect.

Mit ser sådan her ud... Du stiller tiden i "content"

<head>
<title>Viderestilling til ny hjemmeside</title>
</head>

color="#FF0000">
<b><a href="http://giffengaffenguffen.dk/index.php">

hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Børge Jensen

Dato : 02-03-08 01:08

bensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> www.bensens.dk/wind

Du bruger w3.org's ikon til validering på din side, men klikker man
på det (forsiden) kommer der hele 34 valideringsfejl.

Hvad vil du med ikonet? Det er jo falsk varebetegnelse

Du bør fjerne det indtil du er i stand til at lave valid kode.

--
Børge

Fra : bensen

Dato : 02-03-08 09:10

Børge Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
>
> Hvad vil du med ikonet? Det er jo falsk varebetegnelse
>
> Du bør fjerne det indtil du er i stand til at lave valid kode.

www.bensens.dk/wind er ikke offentlig og på ingen måde færdig, men et
arbejdssted til udvikling. Dog vil jeg jo på et tidspunkt (når jeg får
rettet dine fejl) henvise hertil,- derfor anmodning om hjælp til
koden.

Tak til vores kvindelige Guru, det er en lang kode du benytter, med
tekst der fortæller om at de omstyres. Jeg ønsker en direkte
omstyring, uden at nogen bemærker det.

Tak til jer begge,

Fra : enkvinde

Dato : 02-03-08 09:31

> Tak til vores kvindelige Guru, det er en lang kode du benytter, med
> tekst der fortæller om at de omstyres. Jeg ønsker en direkte
> [...]

Ikke noget problem. Du bruger bare kun indholdet i head og undlader teksten.
Retter tiden til 0, hvis det er intervallet du ønsker.

Sådan her....

hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : bensen

Dato : 02-03-08 10:58

enkvinde wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> Ikke noget problem. Du bruger bare kun indholdet i head og undlader teksten.
> Retter tiden til 0, hvis det er intervallet du ønsker.

> [...]

Det driller mig noget.
Vil benytte koden du har skrevet ovenfor.
Da jeg i sin tid rodede med Joomla, lavede jeg en kode som ovenfor. Lavede den i
notepad og gemte i formatet unicode under navnet: Index.htm. Smed det i roden og
fjernede den gamle Indexfil.

Har forsøgt det tilsvarende med denne,- uden held.

Nogen forslag? Eller skal jeg side koden ind på min oprindelige indexside (den
der hedder bensens.dk ?

Jeg er sønløs og har dårlig mave,- det sidste er blevet bemærket herhjemme, så
gerne hurtigt hjælp inden jeg ryger ud i garagen

Fra : bensen

Dato : 02-03-08 11:06

> [...]
> notepad og gemte i formatet unicode under navnet: Index.htm. Smed det i roden og

Rigtig mange tak herfra.

Fra : enkvinde

Dato : 02-03-08 11:06

> [...]
> herhjemme, så
> gerne hurtigt hjælp inden jeg ryger ud i garagen

Stakkel *s*...... det er så nemt, som det kan være. Indsæt koden i head i på
din nuværende indexside altså bensens.dk og henvis til den side, du ønsker
dine besøgende skal hen til i stedet altså bensens.dk/wind.

Ps... tag computeren med i garagen

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk