autostart med index-filen
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 23:05

Det ER meget længe siden, jeg har arbejdet med Frontpage.
Jeg har nu produceret et hjemmeside-komplex med frames. Startsiden hedder

Når jeg får produceret en CDrom, ville jeg gerne have denne til at
autostarte på index-filen.
Hvod'n gør man det?

Inger

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 28-02-08 18:43

"Inger Buchard" <i.buchard[uden spam og punktum] mail.dk> skrev
:

http://www.html.dk/artikler/00035/
--
Kerim

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-08 20:43

Tak for en virkelig brugbar hjælp - næste ærede taler mener jeg har brug for
et stavekursus, så det tager jeg gerne på det vedheftede link.

Inger

Fra : Knud

Dato : 28-02-08 19:30

Hej Inger.
"Inger Buchard" <i.buchard[uden spam og punktum] mail.dk> skrev i en
meddelelse news:47c5de72$0$15891$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> hedder index....
>
> Når jeg får produceret en CDrom, ville jeg gerne have denne til at

Håber at det er sandt, hvor længe siden er det med Frontpage? Kun en
tosse kan bruge dette program.
Du kan også tage på et stavekursus.
Du kan også prøve at tage en tur rundt på Googgle.
Prøv at søge på et "hjemmeside-komplex" så finder du sikkert løsningen.
Mvh Knud

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-08 20:42

Kære Knud.

Tak for din store hjælp til at forstå mit selv

Inger