Brugere online
Fra : bensen

Dato : 23-02-08 20:23

Mangler et script der kan vise onlinebrugere.
Benytter FP 2003

Mangler i øvrigt også et script der kan registrere brugere.

Nogen der har erfaringer med ovennævnte?

Bensen
www.bensen.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : enkvinde

Dato : 23-02-08 20:48

> [...]
> Benytter FP 2003
>
> Mangler i øvrigt også et script der kan registrere brugere.
>
> Nogen der har erfaringer med ovennævnte?

Langt det letteste er at kaste dig over feks. www.livewebstats.dk hvor du
får det hele på een gang, endda ganske gratis og meget nemt, idet der kun
skal sættes et par linjer ind på dine sider

Hvis du med registrere brugere, derimod mener at de skal kunne logge sig ind
med adgangskode og password, så er vi over i noget serverscript som asp
eller php.

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : bensen

Dato : 23-02-08 20:51

enkvinde wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:

> [...]
> med adgangskode og password, så er vi over i noget serverscript som asp

Ja, jeg efterspørger set script, og ja, vi er nok over i noget php. Jeg
efterlyser gode script som erfaringsmæssigt virker i FP. Har i sin tid rodet med
Joomla, så jeg kender noget til php

/Bensen

Fra : enkvinde

Dato : 23-02-08 21:01

> Ja, jeg efterspørger set script, og ja, vi er nok over i noget php. Jeg
> efterlyser gode script som erfaringsmæssigt virker i FP. Har i sin tid
> [...]

He, he... Jeps, det er mit andet hjem Ender vel med, at selv
skattevæsenet skriver til mig her *s*

Php scripts finder du i 1000 vis her www.hotscripts.com
Det er bare at gå i krig fra en ende af.
God fornøjelse

Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : bensen

Dato : 23-02-08 21:13

> Php scripts finder du i 1000 vis her www.hotscripts.com
> Det er bare at gå i krig fra en ende af.
> God fornøjelse
>
> Hilsen Eva
> --
> www.GiffenGaffenGuffen.dk
> Meget godt i skuffen.
> For børn og barnlige sjæle.

Hmm.
Mener at kunne huske at du henviste til en side med gode templates.
Jeg skal have et template til windsurfing. Dette findes ikke umiddelbart,
nogen der kan henvise til noget der evt kan benyttes, eller...mod betalling
kan lave noget ( det kræver flash)

Bensen
www.bensens.dk

Fra : enkvinde

Dato : 23-02-08 22:07

> Jeg skal have et template til windsurfing. Dette findes ikke umiddelbart,
> nogen der kan henvise til noget der evt kan benyttes, eller...mod
> [...]

Her kan jeg ikke hjælpe dig, men prøv i webdesign gruppen.
Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.