Microsoft Expression Web og fotoalbum
Fra : Ida

Dato : 18-02-08 18:28

Hej alle,

Jeg arbejder nu i Frontpage 03 men har downloaded en prøve. Jeg kan ikke se
nogle steder man kan lave et fotoalbum som man kan i Frontpage. Kan det være
rigtigt eller er jeg bare stæreblind? :)

Hvis ikke, hvordan kan jeg så få lavet en fotoalbum som er lige så nem som
det er i frontpage? Jeg har prøvet at downloade foto programmer som kunne
lave noget flot flash, men det var altså ikke til at finde ud af:( Nogle
forslag??

vh
Ida

Fra : enkvinde

Dato : 18-02-08 18:30

> [...]
> lave noget flot flash, men det var altså ikke til at finde ud af:( Nogle

Prøv Jalbum.net - gratis og såre simpelt.
Hilsen Eva
--
www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.

Fra : Biker-Torben®

Dato : 19-02-08 16:51

"Ida" <nomail@nomail.dk> wrote in message
> [...]
> lave noget flot flash, men det var altså ikke til at finde ud af:( Nogle

Der er også: http://www.ornj.net/webalbum/

Gratis og uhyre nemt at gå til.

Torben