Erfaringer med dette produkt?
Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 03-03-08 21:06

Hej Ng

Jeg overvejer at købe følgende UPS:

Trust 1200 UPS Energy Protector
http://www.midtdata.dk/asp/index.asp?varernr=14951&goto=productinfo&conceptbutik=&titletekst=Trust%201200%20UPS%20Energy%20Protector%20/%2014951-%20midtdata.dk&mainfunc=link

Er der nogen af jer der har nogen erfaring med denne, eller en med samme
kapacitet? ... Mere specifikt, hvor lang tid kan den holde en enkelt
hjemmepc/server med 4 hdd'er i luften? samt adsl router.

Mvh Jacob

Fra : John

Dato : 04-03-08 11:32

> [...]
> kapacitet? ... Mere specifikt, hvor lang tid kan den holde en enkelt
> hjemmepc/server med 4 hdd'er i luften? samt adsl router.

Jeg har ingen erfaring med Trust men jeg har en APC UPS 1000VA (denne er
1200VA). I.flg. dens daemon har den 72 minutters runtime og jeg har
nogenlunde samme opsætning som dig - en server med to harddiske, en USB
disk, en router, et modem og en 24 ports switch. Det tager lige omkring 115W
i drift.

Jeg vil forvente, at du kan køre cirka 1½ time med denne UPS på dit system.

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 04-03-08 18:30

"John" <John@REM.gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> 115W i drift.
>
> Jeg vil forvente, at du kan køre cirka 1½ time med denne UPS på dit

Kanon, tusind tak for dine inputs

Mvh Jacob