Veritas backup boot cd
Fra : Ukendt

Dato : 23-02-08 19:54

Jeg søger, og har endnu ikke fundet:
En boot cd (evt. Bart PE) hvor jeg kan integrere Veritas Bacckup. så
jeg i tilfælde af break down kan boot op på skiven, se controller,
diske og tapedrev (det er ikke noget problem, disse drivere har jeg)
og derefter restore direkte fra backupbånd, lavet med Veritas backup
Exec v. 11.
Der findes Veritas Disaster Recovery, men hvis vi kunne spare denne
licens, og samtidig lave eet bootmedie til forskellige fabrikater af
hardware ville det være ønskeligt
Dvs. "bare" en Veritas plugin til Bart PE?