Backup af af Lotus Notes/Domino databaser ~
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 17-02-08 23:03

Hej, jeg kører et par løsninger, der indeholder både en Dominoserver til
Notes, og en small business server med exchange og MS Crm.

Jeg leder lidt efter en løsning hvor jeg kan tage en komplet kopi af
mine data, smide dem på en disk, hvorefter jeg smider filerne ind på min
Synology NAS herhjemme, og herefter bede backup programmet om kun at
smide ændringer efter de filer jeg har hjemme.

pt. er filerne vel samlet en ca. 25 gigabyte, så hvis programmet kræver
at den skal flytte filerne til at starte med, så kommer det til at tage
til 2056 før jeg kan tage løbende backup.

Nogle der kan pege mig i en retning af en løsning ?

Det må gerne være sådan at backuppen kan køre uden at skulle lukke
databaser ned.

Mvh

Kim